fridaevelina

Alla inlägg under maj 2011

Av Frida Andersson - 27 maj 2011 18:38

Underbara Fredag! ♥
 Har verkligen längtat efter denna helgen! :)
 Inte så konstigt för jag fyller år på söndag, men ändå. :)
 Men idag gissar jag la på att det blir chill hemma med Mikaela, kanske ska plocka upp lite saker på mitt rum också, men det tar jag senare någon gång för det orkar jag inte med nu efter att ha städat nästan hela huset. (Puhh')
 Imorgon blir det släktkalas klockan 13:00 och sedan håller la det på ett tag och sedan vid 19:30/20:00 åker jag till Attholmen(Tiffany's) eller ViP(RiP). Har inte riktigt bestämt mig än vilket det blir. ^^
På Söndag är det iallafall MIN (och Mikaelas) dag för det är våran födelsedag (Hurra, Hurra, Hurra). Vi blir alltså ett helt år äldre. (:o) Vilket betyder att vi blir i den ålderna så att vi (så snart vi har gått kursen) får sätta oss bakom ratten. :o
 Mohahaha, underbara tanke. (a) (Y)
 Men iallafalll, nu ska jag gå och göra något annat istället för att sitta här, så hejdå :) 

Av Frida Andersson - 24 maj 2011 22:30



Dock inte för att jag syns så mycket, men det var iaf denna + en dans till som vi dansade. :) Så... nu vet ni. ;)

Av Frida Andersson - 24 maj 2011 21:22

Hahahhahahah, jag är så sjukt dålig på detta! :D Och nej, jag är inte stolt. (-.-')
 Tänkte iaf visa lite hur vi såg ut i ansiktet under våra uppvisningar i Kulturen i helgen. Förövrigt så var det hur kul som hellst. :)


      

            



Av Frida Andersson - 16 maj 2011 01:14

Som jag skrev där uppe har jag fått denna låt på hjärnan, visst, kanske inte den mest irriterande låten men över 1veckas tid kanske är lite överdrivet.. Jaja, bra låt ändå. ^^

Bye!


Av Frida Andersson - 16 maj 2011 00:59

Klockan är 01:00 och jag vet att jag nu egentligen borde sova, men det går värkligen inte. Så jag tänkte att när jag ändå inte har något att gör kan jag ju blogga lite eftersom jag gör det såååå ofta. ;) Haha.
 

Min helg har iallafall varit grym! Fredag mys hos Johan Carlsson med unika människor, Lördag först picknick med (dom flesta) samma unika människor och sedan åkte jag och Ida Andersson till Attholmen på Ungdomsmöte/Tiffany's (Mycket kul/trevligt var det :)) och tillslut idag/igår(?) först chill hemma sedan åkte vi in till staden Alingsås en sväng och sedan hem för att äta och göra iordning oss till Bönegruppen (Cellgruppen). När vi väl var där åt dom andra och jag och Mikaela pratade lite med folk, sedan kollade alla på film mycket mysigt var det. :) Sedan efter filmen blev det en kort lovsång/bönestund (denna gången) och därefter åkte alla hem till sig.


Men nu ligger jag här och taggar inför DANSUPPVISNINGARNA som äger rum i Kulturen i Vårgårda på Lördag och Söndag. Det kommer bli GRYMT! :D

Men nu ska jag nog försöka sova, det är ju en dag imorgon också. ^^
 Godnatt! :) 

Av Frida Andersson - 8 maj 2011 23:18

Jupp, ligger här i men säng och är inte ett dugg trött. (-.-') Måste verkligen lära mig att sova tidigare än ca 02:00 en skol-dag... Hahah jag lovar jag blir inte trött föräns typ vid 04:00, och det är något jag stör mig OTROLIGT mycket på. Visst, vid vissa tillfällen kanske det är bra men om vi ska jämföra så är det mest på det negativa att ha det såhär. Jag kan ärligt talat  inte ens komma ihåg när jag va trööt vid 22:00 senast :s Problem problem.. Detta mycket jobbiga problem...
Jaja, nu när jag ändå är här skriver (vet att jag inte skriver här ofta men men..) så kan jag ju berätta lite om min helg. :)
FREDAG:

 Först skola, hade prov i teknik så fick tyvärr ingen sovmorgon den dagen. :( </3 Men det var ganska rättså chill dag ändå. :) Förutom det att våra klass-tröjor, som vi har blivit lovade om att "Dom kommer denna veckan" i lite mer än 2 månaders tid, inte har kommit än :s Får la hoppas att dom kommer imorgon annars får vi kräva hälften av pengarna tillbaka eller något :s
Aja, efter skolan åkte jag la hem kommer inte ihåg vad jag gjorde sen men gjorde mig nog iordning efter ett tag till kvällen. Skulle först på "Ungdomsmöte" med FGC (Farmer Gospel Choir) och sedan skulle vi på Tonår sova över i ett vindskydd på kvällen. :) Sjuuukt mysigt och underbart var det! :) Sov med Ida Andersson, Markus Karlsson, Viktor Andreasson och Anders Forsberg utanför vindskyddet under bar himmel, så härligt var det. :) Det var en mycket bra/kall kväll med mycket skratt och många sköna timmar med underbart folk! Helt enkelt en grym kväll som vi ska göra om när det har blivit lite varmare ute :)

LÖRDAG:

 Jag somnade ungefär 04:30 den mogonen p.g.a av kyla, sömn-saken och annat och vaknade ungefär klockan 6. Dom andra väcktes klockan 7 då vi åt frukost, tekakor med varm oboy.. mums! Efter frukosten åkte vi alla iväg och startade en svensexa. Det var våran gammla scout-ledare Martin Lundberg som snart ska gifta sig som vi "överraska". Vi sprang skrikandes in och upp i hans hus/lägenhet och tog tag i honom och höll fast honom. Sedan började vi knyta fast hans ben och armar och sedan knöt vi fast honom på en stol med mycket fina "knopar". Efter det och att vi fått göra scout-hälsningen, skjutsade dom hem oss. Men då kunde man ju inte vila heller för då skulle jag duscha, äta, packa om, göra iordning mat att ta med och massa annat. Så kom iaf Ida Hammarstrand med sin pappa och hämtade mig 14:05 ungefär så blev vi skjutsade till Godisgruvan där Mathilda Björkdahl & Company stod och väntade och när vi satt oss i bilen började resan mot den stora staden göteborg. Väl i Göteborg fick vi våran "log'e" (ellerhurmannustavardet) och vi boöjade  påepetera danserna som vi senare skulle dansa på mötet. :) Vi dansade Miricales, Above all och som "extra nummer" Jesus lever. En mycket kul kväll var det! :) Fast jag var dock VÄLLDIGT trött efter att vi kom hem så  jag gick ner, startade datorn, kollade lite saker och sedan somnade jag nästan direkt efter att jag lagt mig i sängen och det va vid 00:00! :O Det var grymt längesedan jag somnade så "tidigt". Helt sjukt egentligen.. haha...
SÖNDAG:

 Vaknar ganska sent, tar påmig shorts och bikinin och lägger mig ute och solar med Mikaela. Alexandra Ryström kommer after ett tag och vi ligger och steker och pratar tillsammans. Sedan grillade vi korv och det blev korv med bröd till middag. Sedan solade vi en stund till och effter ett tag hoppade Alexandra hem igen på sina kryckor (stackarn) för att vi skulle snart ner till sjön och hon var tvungen att hämta några saker först innan. Nere vid sjön iaf så var Ida & Moa Hammarstrand och Ida Andersson (Alexandra också). Vi (jag och Mikaela solade massa mer och pratade en del. Men sen när klockan böjade närma sig 17:30 packade vi ihop våra saker och tog moppen upp till Storsjöstrand där bönegruppen snart skulle vara. Vi spelade till en början Volleyboll (grymt kul) och sedan när alla som ville hade kommit åt vi tekakor med saft, det blev nästan som en picknick, och efter det sjöng vi en del låtar och bad lite om olika saker. Sedan efter det så spelade vi meer Volleyboll, några spelade fotboll, några sprang runt och fick gräsfläckor över hela knäna och några andra stod och pratade och efter ett tag började dom flesta oserriöst spela fotboll med Volleybollen.. Inte bra... Aja, sedan ungefär vid 21:30 åkte alla hem. Jag gick ner hit, till mitt rum, och packade upp saker, satte mig vid datorn en stund, gick upp och gjorde en macka, la mig här efter det och började skriva.
 Så nu vet ni det mästa som jag har gjort i helgen och den har varit som dom flesta andra helgerna, UNDERBAR! :D <3 Menmen, det roliga måste ta slut någongång
 alltså typ om 5 minuter, för då ska jag sova och det blir upp till skllan imorgon... Alltid lika skönt -.-' haha ^^
 Sååå... Godnatt på er och sov gott! Och gå och lägg er tidigt om ni nu kan.  Haha, skulle vart rätt slönnt att kunna göra det.. ^^ haha.
 Men iaf, kram på er och godnatt! :) 

Av Frida Andersson - 2 maj 2011 17:50

Hej :)
 Min helg har varit mycket underbar! :)
 Fredag: iGod i Alingsås (ungdomsmöte). Grymt!

 Lördag: Herljunga parken med Mikaela och Ida Andersson. Kan säga att jag va ganska hes på söndagen.. -.^ Haha jaja, sånt man får räkna med efter en sånn natt (a' ;)

Ligger nu här i min säng och kollar på Heroes, bästa serien jag lovar! :) Ska iallafall snart åka iväg till dansen. Något jag ser fram emot, värkligen :) (förutom mina "underbara" höft-problem) men sånnt får man tåla ibland.. :P

 Men nu ska jag göra mig iordning så åker jag väll snart. Have it great, bye! :) <3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards