fridaevelina

Alla inlägg under juni 2011

Av Frida Andersson - 25 juni 2011 22:45

Det var la ett tag sedan jag bloggade sisst, men sak samma :)

 Det är rätt gött med sommarlov iaf :) (även om jag inte har gjort så mycket..) Men drar ju på läger på måndag så det fixar sig bra ;)
 Men ska la sova nu, måste ju hinna sova ut lite nu då vi kommer vara uppe halva nätterna. (a)
 Hejdå & puss! ♥ 

Av Frida Andersson - 12 juni 2011 02:21

klackan är snart halv 3 och här sitter jag fullt på klädd i sängen, skriver med folk, funderar på att sätta på en film och har dessutom inte någon tanke på att sova. (y) Jo det låter ju bra *host*, aja, det är/ var ju iallafall en lördag.. ^^

 Jag har haft kalas för mina vänner idag. (Har ju fyllt år så får ju börja övningsköra nu ;)) Blev ändå gasnka mycket moppeåkning eftersom att vi var på 4 olika ställen undder dagen. Det var mycket kul och jag har fått mååånga fina presenter. :) Har dock kommit på en och annan sak om mina kära vänner men det kan jag inte skriva här... 
 Men men eftersom jag är så jätte pigg ( och tydligen snäll) så langar jag en liten nattbild. :) Puss och Kram på er. ♥

    

Av Frida Andersson - 6 juni 2011 12:23

Hej hej :)
 Ni/Du vet antagligen vad jag gjorde i Fredags så nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort dom 2 senaste underbara dagarna:

 Natten till lördag: Låg i sängen och smasade med Viktor och chatta på facebook med Johannes. Till 04. (-.-')
 Lördags: 

Klockan 13:20 åkte jag med pappa till Hägrunga för att hämta Ida Andersson och sedan åkte vi in till Vårgårda för att köpa såpa och lite andra bra-att-ha-saker. Sedan bar det av till Långared där vi mötte Viktor och Johannes.
 Vi gick hem till Viktor och började spela såpa-fotboll, ganska kul om jag får säga det själv. :P Hahah. Jag och Ida var i ett lag och Viktor och Johannes var i ett. Många mål blev det (från båda sidorna) men vissa  *host* tyckte att dom gjorde flest mål. Men det slutade med, efter att Ida dragit ner mig/lagt sig på mig i såpavattnet och Johannes och Viktor satte sig på oss (MMM, TACK!), att Johannes sa - Sista målet vinner. Och såklart gör vi mål. ;)
 Efter det blev det kom fler människor och vi åt och dom pratade filmer (jag förstod såhääär mycket |    |.
 Efter det gick vi och spelade basket, fler människor komm och det för vissa blev det ganska serriöst. men men, det var kul iallafall och det är ju det som är huvudsaken. ^^

Efter det blev vi (jag och Ida) skjutsade av Tobias och Viktor till Attholmen där vi hälsade på dom som var på scoutläger och sedan badade vi. "Vi" hade också modevisning på bryggan, en del var med frivilligt, andra inte. ;)
 Efter det möte, fikapaus mitt i mötet, fortsatt möte och när det va slut pratade jag och Ida lite med folk och sedan gick vi till våra kära scouter, där var vi ett tag sedan gick vi och pratade med mer folk. Sedan när klockan var ungefär tolv gick vi med scouterna (som skulle gå natt-spårning ) ut till vägen och där blev vi hämtade av Idaas mamma. :)
 Söndag:

Chill-dag och sedan mer chill vid sjön med Fridah, Jesper och Daniel.
 

Mycket bra dagar det där. :) 

Av Frida Andersson - 3 juni 2011 23:35

 

  If only dreams could come true... 

Av Frida Andersson - 3 juni 2011 22:55

Det är fredagen efter kristhimmelfärds-dagen och det betyder kläm-dag vilket leder till LEDIGHET! :D Underbart ♥


Igår var vi ju också lediga och då åkte Mikaela med Hanna Hagström till Orust klockan 9 på morgonen. Så jag var hemma och städade garderoben nästan hela dagen, åkte in med mamma och pappa till Alingsås och köpte glass på Maxi, hyrde film på Bon Bon och beställde/köpte thai-mat på MEI WEI. Huuur gott som hällst! :)


Idag åkte mamma och pappa och kollade på nya bilar (eftersom att någon pundare eldade upp våran gammla (tack! -.-")) Alltså var jag ensam hemma eftersom Mikaela fortfarande är på Orust och Sofia är hos Jonatan. Det kändes huuur konstigt som hällst  att vara ensam hemma heeelt själv! :o Har bara varit det någon timma förut, men nu, 4 TIMMAR! :O Mamma och pappa åkte typ vid 11 och vid 2 kom Fanny hit. :) Tur det, hade dött av ensamhet annars...
 Vi gjorde iallafall mat och sedan låg vi på madrasser på altanen, lyssnade  på musik och  stekte i solen, helt underbart väder hade vi ju! Måste ju varit 25+, minst! :)
 Sedan vid 5 ungefär tog vi moppen till Horla-beach där vi träffade på MajaStina, Anders och Jonas. Vi pratade en stund och sedan gick vi med dom upp till Storsjöstrand där folk spelade volleyboll. :) Där var blandat Vårgårda- och Loo/Långareds-bor, mycket trevligt. :) Vi satt där i en bra stund och pratade med folket men senare drog vi ner och bada. Vattnet var sjukt kallt men det blev ialllafall ett premiär-dopp för i år. :) Jag kan säga att jag är lite stolt faktiskt. ;)
 Vi låg där på "stranden" och pratade om massa olika saker en lång stund och sedan vid halv 8 blev Fanny hämtad och jag tog moppen hem.
 Väl hemma pratade jag lite med mamma och pappa, packade upp handduken och badkläderna och hängde upp det på tork tills imorgon då det ska bli lika bra väder som idag. Härligt, härligt. :)
  Jaja, har smsat lite nu med folk om imorgon och sedan har jag druckit te och fortsatt lite med utränsningen av min garderob, mmmm 3/4 kvar. (y)
 Så får väll fortsätta lite nu eller något, så.. hejdå. :) ♥

Av Frida Andersson - 1 juni 2011 20:38

Är ganska jätte glad nu för jag kom på att det inte är någon skola imorgon, inte i över morgon heller och inte på måndag heller! Underbart är det! :)
 Så imorgon ska jag chilla heeeela dagen har jag bestämt. :)

Ikväll får vi la se vad det blir.. :) Bye!  ♥

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards