fridaevelina

Alla inlägg under juli 2011

Av Frida Andersson - 14 juli 2011 12:00

Jag hatar verkligen att nysa, har gått runt nyst hela morgonen och verkar inte vilja sluta. Tråkigt, tråkigt. Förövrigt så var jag i Alingsås igår med min mamma och en utav mina sysskon, och sedan tog vi en sväng till Allum. Vi hittade en del "bra att ha saker" och sen när vi kom hem stod två papperskassar med kläder och väntadepå oss, grymt! :) Så nu blir det snat dags att skaffa en större garderob...
 Bilder på kläderna kommer la snart någon gång. :) 

Av Frida Andersson - 11 juli 2011 00:12

Jag hade egentligen tänkt att lägga upp en bild nu från vekan men tyvärr så ville inte min dator hitta anslutningar till mobilen och så så det blir inget med det. :)
 För övrigt så kom jag hem från en grym vecka på/i Hönö idag vid 18:30 riden ungefär. En helt fantastisk vecka har det varit med också ganska så fantastiskt väder, det regnade kanske 1 dag sammanlagt. Jag lärde känna folk bättre nu under veckan och jag pratade också med lite nytt folk vilket också är rätt så grymt. Jag fick ett antal blå/röda märken lite överallt på kroppen men vart och hur dom kom dit nämner jag inte. :)
 Men nu är klockan lite mycket och jag måste sova, så godnatt. :) 

Av Frida Andersson - 4 juli 2011 13:59

Hej alla glada! :)
 Idag är jag taggad för ikväll åker jag och Mikaela ut till Hönö och stannar där hela veckan. :)
 Det kommer bli grymmt! :)
  Kommer inte kunna uppdatera bloggen nu när jag är borta så ni får ha det så bra. Puss och kram! ♥ :)

Av Frida Andersson - 3 juli 2011 19:48

Hallå du :)
 Har börjat packa lite nu, har fortfarande en del kvar att tvätta men det fixar jag snart, jag har märkt att det blir en del så vi får la se hur det går med skor och allt. ^^

 Vad jag  vet nu så ska jag ha med mig minst 4 par skor för 6 dagar, ganska så användbart det där. Hittade även några linnen i garderoben som man äntligen kan få användning av. :)
 Men göra något annat nu så bye bye :) ♥ 

Av Frida Andersson - 2 juli 2011 18:16

Är just nu hemma från ett underbart läger med många grymma människor, dock är jag mycket trött men det var det värt. :)
 Men hinner inte sova, ska packa upp allt ur väskorna, tvätta slänga i mer saker i väskorna för på måndag kväll drar jag med vänner på Hönö. Förhoppningarna är höga kan jag säga! :)
 Men får nog packa upp lite nu, så puss på er så skriver jag la någon mer gång innan jag åker. :D ♥

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards