fridaevelina

Alla inlägg under augusti 2011

Av Frida Andersson - 21 augusti 2011 10:55

DISS!
Något jag dissar är den så himmla vanliga texten på Facebook:

   
Den är ungefär det enda som syns där nu och det är bara ännu ett bevis på att man inte borde sitta mer vid datorn utan hitta på något annat. (Visst, många kan tycka att blogg också är överdriven tid vid datorn, men det i sånna fall eran åsikt)
 Kram kram ♥ 

19!

Av Frida Andersson - 20 augusti 2011 16:58

Nu har vi precis haft kalas för min syster, 19 år och några lappar rikare. :)


    

  Grattis underbara syster! ♥

Av Frida Andersson - 18 augusti 2011 14:13

Yes, nu har jag äntligen bestämt mig! :D Jag ska gå samhäll i Alingsås på Alströmer. :D
 Det känns så skönt att slippa lilla Vårgårda och alla jobbiga små människor som finns där, visst, dom flest kommer jag sakna men det är ju det man har fritid till. :)
 Jag börjar alltså på måndag och kommer då bli inskjutsad av min storasyster och påvägen plockar vi upp Elin som ska gå Resturang och Livsmedel. (y) Längtar! ♥

                                     


Jag
Av Frida Andersson - 10 augusti 2011 11:15

Av Frida Andersson - 5 augusti 2011 13:02

  Nu drar  vi till IKEA!

Av Frida Andersson - 4 augusti 2011 23:30

 
Av Frida Andersson - 1 augusti 2011 03:08

Klockan är ganska mycket och jag borde egentligen sova men... whatever, sova kan jag göra imorgon. :)

 I fredags till lördags har jag varit i Karlstad med helt mega underbara Fanny, så otroligt roligt att få följa med dit. På kvällen på lördagen åkte vi till en konsert nnågonstans mitt ute i vildmarken däruppe i Värmland. Men det blev en härlig kväll ändå. Vi satt lagom långt ifrån scenen, inte för nära högtalarna, men ändå så att man kunde se artisternas munnar röra på sig. En grym kväll var det! Tänk dig en lagom varm sommar kväll, solen skiner och inte ett moln på himmelen, fikat är uppackat och du hör hur låtarna ene efter en ekar ur högtalarna. Inga myggor, inga koftor/tjock-tröjor behövs, humöret är på topp och sällskapet är ännu bättre! :) Skön känsla <3
Ska nog inte berätta mer för ni kommer bara bli trötta på alla positiva ord som jag får ur mig om dom här totalt, fantastiskt, helt mega grymma dagarna i Karlstad. :)
 Så.. godnatt på er. :) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards