fridaevelina

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Futsal!

Av Frida Andersson - 20 mars 2011 00:23

Igår kom "gänget" hem hit och gjorde mat, prata, dom facerapea sönder min fb (=pinsamt), vissa kolla film, andra blev lurade att kolla på läskiga klipp från youtube m.m Aja, kvällen va mer än grym och mycket mysig :)

 På kvällen sen (alltså natten till idag) sov Frida H och Fanny S över här. :) Vi satt i mitt rum och prtatde lääänge. Slutade med att vi somnade halv 5-5 någonting :P

Vi vaknade vi 10 ungefär, gick och väckte Mikaela, gick upp och åt frukost sedan gich vi ner till mitt rum igen och chilla :) Vid 14.00 någonting åkte dom hem :)

 sedan vid tjugo i fyra åkte jag och Mikaela in till Vårgårda för att kolla Futsal och vara med Adam och Rasmus. Blev ganska arg/ledsen när jag märkte att Tånga-hallen såg nästan precis likadan ut inuti nu  som den gjorde innan den brann upp... :/ Hemska minnen, något jag bara vill glömma och inte orkar bry mig om mer.

 Vi va i alla fall där ett tag, sen gick/cyklade vi hem till Diana men då skulle tydligen Adam och Rasmus tillbaka till Tånga för att dömma eller något, så jag, Mikaela och Diana fortsatte gå runt lite fast sen gick vi tillbaka till Tånga. Vi satt där ett tag, prata med folk och annat och sen efter någon timma kom Ida. :) Vi satt där någon timma till och prata och annat och då kom Angelica. :) Satt och kolla matcherna och prata och vänta på att klockan skulle bli halv 8 då Adam och Rasmus egentligen skulle slutat men nädå.. då ska dom sitta där en halv timma till... tummen upp!.. värkligen...

 Aja, när dom väl slutade gick vi ut och jag och Ida blev skjutsade på pakethållarna till Hemköp där Hugo och Simon va. Vi stod där ett tag, väntade på att Mikaela och Diana skulle köpa klart sitt godis :) När dom kom ut pratade vi mer och sen bestämde vi att vi skulle åka till mcdonalds för att ha någonstans att va, så då satte jag mig på Hugos pakethållare och trodde att han skulle cykla till donken, men nejdå, istället blir man kidnappad och iväg körd på alla möjliga olika ställen... Dom andar undrarde vart vi hade tagit vägen och smsa och ringde och annat, så då skulle vi cykla till dom, fast nä, ännu en underbar omväg med många gupp och mycket(!!) slask, vattenpölar och is. (Yey!-.-). Men vi han iaf prata och det var trevligt det :)

Kom i alla fall till mcdonalds efter ett tag och där satt vi i typ 1 timmae (tror jag?). Vi pratade och skrattde och hade allmänt kul, men det störde tydligen en i personalen ganska mycket, jobbigt jobbigt...

Jag satt och prata och annat med Hugo, Simon och Rasmus. Mycket roligt det asså! :)

Sen ringde pappa och sen en kvart senare kom han och hämtade mig och Mikaela. :) Trodde egentligen då att jag skulle sova hos Ida Andersson inatt men så blev det inte. :/

Men träffar ju henne och andra imon ändå :)


För imorgon ska jag på Futsal igen! :D

 Ska träffa människor. :) Både gamla och nya, och person(er) som jag alldrig sett irl förut, sånna som jag typ bara har smsat med.. :o känns lite läskigt faktiskt.. :o

Men jaja :) det blir la bra ändå får vi hoppas :)


Så, nu ska jag sova! :) Känner att det kan behövas efter natten till idag :P

Godnatt och kram på er! :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#

Av Frida Andersson - 25 september 2011 13:21

År sedan jag uppdaterade senast men jag tänker inte säga förlåt för det för jag uppdaterar när jag vill :) Just nu sitter jag hemma hos Hanna och lyssnar på när hon försöker lära Mikaela "My heart will go on" på piano och det börjar nästan låta som e...

¤

Av Frida Andersson - 24 september 2011 22:30

Har just nu en dundermysig filmkväll hos Hanna, väldigt bekvämt och kul. :) Just nu ser vi på Kalle och choklad fabriken, och sen vid 12 ungefär blir det Psalm 21. Läskigt... Hade ju inte vart fel att kunna gömma sig bakom någon viss person men nää, ...

Av Frida Andersson - 21 augusti 2011 10:55


DISS!Något jag dissar är den så himmla vanliga texten på Facebook:   Den är ungefär det enda som syns där nu och det är bara ännu ett bevis på att man inte borde sitta mer vid datorn utan hitta på något annat. (Visst, många kan tycka att blogg också ...

19!

Av Frida Andersson - 20 augusti 2011 16:58


Nu har vi precis haft kalas för min syster, 19 år och några lappar rikare. :)          Grattis underbara syster! ♥ ...

Av Frida Andersson - 18 augusti 2011 14:13


Yes, nu har jag äntligen bestämt mig! :D Jag ska gå samhäll i Alingsås på Alströmer. :D Det känns så skönt att slippa lilla Vårgårda och alla jobbiga små människor som finns där, visst, dom flest kommer jag sakna men det är ju det man har fritid till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards