fridaevelina

Alla inlägg den 25 september 2011

#

Av Frida Andersson - 25 september 2011 13:21

År sedan jag uppdaterade senast men jag tänker inte säga förlåt för det för jag uppdaterar när jag vill :)
 Just nu sitter jag hemma hos Hanna och lyssnar på när hon försöker lära Mikaela "My heart will go on" på piano och det börjar nästan låta som en låt. Själv sitter jag vid datorn och lägger över lite Heroes avsnitt (säsonger) på ett USB som Hanna sedan ska få, jag är snäll jag vet.

Vi har sovit över här en natt och igår kväll var riktigt okej! Satt i deras garage med en egen gjord hemma bio, några kyrkbänkar, täcken, kuddar, madrasser och såklart godis, mysigt ♥


 Just nu är jag trött för det blev lite sent igår + att vi hade ett grymt danspass kolackan 2 på natten, underbart, hahaha ^^

 Försökte skapa ett YouTube-konto, vilket jag lyckades med men nu kommer det stora problemet att ladda upp vårt kära dansklipp, svårt: yes.


"704 minuter kvarstår", nej tack, ni får så vänligt vänta på klippet :)
 Nu ska jag lägga över resten av säsong 3 av Heroes på USB:saken så vi hörs väll när videoklippet är färdig uppladdat. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards