fridaevelina

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Frida Andersson - 18 april 2011 21:56

Som ni ser har jag inte skrivit något på välldigt välldigt länge, inte bra. Och jag kan inte direkt säga att jag har någon ursäkt för det så ni få ta denna "blogg" som den är :)


Idag har jag i alla fall varit med min grymt underbara Frida! :) Jag har inte varit med henne så mycket det senaste ( jag vet inte riktigt varför :/ ). Men idag gick det och det är jag mycket glad över! :) Jag tog en promenad dit i det verkligen UNDERBARA vädret vi hade idag och kom fram till henne ungefär 14:00 :). När jag kom dit ick vi ut i solen och började direkt med vårat musik program som vi ska ha på idrotten på tisdag nästa vecka, sedan gick vi in och övade mer och kollade "BODYWORK". Det är en DVD som jag hittade här hemma med massa olika arobics-övningar (stavning?) på. :)

Efter det gick vi upp på hennes rum och så skulle vi egentligen skrvit ner lektionen på papper men istället satt vi och prata om allt mellan himmel och jord :) Trevligt, trevligt (y)
Åt senare mat där och efter det massa mer prat om mång saker och sedan ungefär vid 20:30 kom pappa och hämta mig och sedan när jag kom hem tog jag på mig mina fantastiskt sköna, lila mjukisbyxor och satte mig här och chilla lite :)

 Men nu ska jag kolla HEROES! :D Ni vet tv-serien som gick på tv förut, jag har äntligen fått alla säsonger och har kollat drygt 2 avsnitt varje dag sen i onsdags :D Jag är som besatt av dom! :o :D Så hejdå och ha en fortsatt bra kväll :)

Förresten, glömde jag säga att vi har lov denna veckan? ;) LOOVEELIIII! :D


Hatten ni ser. :) ♥♥♥♥ Love it ♥♥♥♥  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards