fridaevelina

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Underbara lördag! <3

Av Frida Andersson - 2 april 2011 14:11

JO JAG HAR HUR MYCKET SOM HELST ATT GÖRA!!!! fast nä...


Júst nu ligger jag på min säng och jag har nästan ingnting att göra. Funderar på att städa min garderob lite, jag skojar inte den är ÖVERFULL!!! Hahah trots det känns det som om att jag inte har något att ha på mig... Typsikt tjej-problem är vad jag skulle kalla det ^^


Men nu när jag egentligen inte har något att göra kan jag ju berätta om vad jag gjorde igår: Jag vaknade ungefär vid 10, gick upp, åt frukost och gick sedan och duschade och tog på mig kläder. Var som vnligt tvungen att byta "outfit" typ tre gånger.. -.-' Åhhh, denna beslutsångest! Haha

 jaja, gick iaf ut och hämtade tidningen och såg att min sysster och henes pojkvän va på en ganska stor bild på framsidan. Rätt coolt ändå och så grymt söta va dom! :)

 Sen satte jag mig vid darorn, kollade runt lite, lyssnade på musik och sedan kom Alexandra hit. Jag gjorde iordning det sissta av mig sedan halv 12 skjutsade mamma in mig, Mikaela och Alexandra till skolan. Grr vad ja älskar att ha sovmorgon! :D

Väl i skolan så lämnade vi våra saker, gick till hus 4 (inget ovanligt alls), var där tills lite innan vi började (vilket var 12:05). Första lektionen: Svenska, där vi gör ett arbete med olika författare. Jag har Jonas Hassen Khemiri. Andra lektionen: So, vi kollade på film hela lektionen om andra världskriget.

Efter den lektionen (13:50) slutade vi. :) Jag och Ida Andersson åkte inte med bussen utan vi gick till Mcdonald's och åt och pratade. Allmänt kul hade vi. :)

Gick sedan till bussen ungefär 15:20, kom till stationen lite innan bussen gick, stod och pratade med fint folk ett tag och ca 15:40 gick bussen hem :)

Satt på bussen 40 minuter ungefär, hade en ganska så trevlig prat-stund med John. :)

Kom i alla fall hem till slut. Och då var man tvungen att packa till sin kära syster som var hos Hanna Hagström och skulle sova över där. Hon hade inte packat någonting för hon hade "inte hunnit". När jag va klar med det fixade jag mig lite och sen 17:35 tog jag packningen och blev skjutsad till Hanna. :)

När jag kom dit stod Hanna, Mikaela och Josefin Arvidsson och gjorde iordning maten och jag fick steka kebab. Haha gott luktade det. ;)

Dom andra kom ungefär vid 18:40. Dp gjorde vi iordning det sissta av maten och dukade sedan åt vi. Mycket gott! :)

Sedan blev det prat med dom flesta i Hannas uterum. Grymt fint var det! :D Satt där inne nästan hela kvällen. Blev chokladpudding till efterätt, MUMS :D

Mer prat blev det efter det och sedan åkte jag hem ungefär halv 1 :) En mycket lyckad kväll var det! :)

Nu ska jag ladda upp en elle två bilder och sen ska jag hitta på något bra att göa :)

 Så hejdå och kram på er! :)


  Här är bilden från tidningen på min syster och hennes pojkvän :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#

Av Frida Andersson - 25 september 2011 13:21

År sedan jag uppdaterade senast men jag tänker inte säga förlåt för det för jag uppdaterar när jag vill :) Just nu sitter jag hemma hos Hanna och lyssnar på när hon försöker lära Mikaela "My heart will go on" på piano och det börjar nästan låta som e...

¤

Av Frida Andersson - 24 september 2011 22:30

Har just nu en dundermysig filmkväll hos Hanna, väldigt bekvämt och kul. :) Just nu ser vi på Kalle och choklad fabriken, och sen vid 12 ungefär blir det Psalm 21. Läskigt... Hade ju inte vart fel att kunna gömma sig bakom någon viss person men nää, ...

Av Frida Andersson - 21 augusti 2011 10:55


DISS!Något jag dissar är den så himmla vanliga texten på Facebook:   Den är ungefär det enda som syns där nu och det är bara ännu ett bevis på att man inte borde sitta mer vid datorn utan hitta på något annat. (Visst, många kan tycka att blogg också ...

19!

Av Frida Andersson - 20 augusti 2011 16:58


Nu har vi precis haft kalas för min syster, 19 år och några lappar rikare. :)          Grattis underbara syster! ♥ ...

Av Frida Andersson - 18 augusti 2011 14:13


Yes, nu har jag äntligen bestämt mig! :D Jag ska gå samhäll i Alingsås på Alströmer. :D Det känns så skönt att slippa lilla Vårgårda och alla jobbiga små människor som finns där, visst, dom flest kommer jag sakna men det är ju det man har fritid till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards